ی-پیک لایو برنامهای بود که از ۱۴ اکتبر ۲۰۰۲ تا ۲۷ می ۲۰۰۵ از فیلیپینی در نیکلودین پخش میشد و بین ساعتی مشخص در عصرهای هفته از دفتر نیوکور در میدان تایمز نیویورک پخش میشد. این برنامه با رأیگیری اینترنتی بینندگان، کاراکترهای معمولاً کارتونها، برای پخش را انتخاب میکرد. میزبانان این برنامه در نمایشها و طرحهای کمدی با حضور تماشاگران و مهمانان مشهور شرکت میکردند. گفتوگو با مهمانان مشهور و اجراهای موسیقایی نیز از ویژگیهای منظم برنامه بود.