ساختمان یک کمدی آمریکاییِ شبکهٔ سیبیاس است که تنها پنج قسمت در سال ۱۹۹۳ پخش شد. با بازی بانی هانت به عنوان بانی کندی، بازیگر تبلیغاتی که قبل از آغاز نمایش از نامزدش ترک شده و به شیکاگو بازگشته تا زندگیاش را در آپارتمانی مقابل میدان ورگلی دوباره بسازد. تمرکز سریال بر مشکلات کندی و ساکنان ساختمان آپارتمان او بود. این کار با بازیِ هنرمندانِ دورهٔ «سکنِد سیتی» به صورت زنده فیلمبرداری شد و خطاها، تصادفها و خطوط فراموششده غالباً در قسمت پخششده باقیماند.