داستان ناگفتهای درباره خرگوشهای وحشی که بین دیوارهای برلین زندگی میکردند. به مدت ۲۸ سال، منطقه مرگ خانهای امن برای آنها بود. پر از چمن، بدون شکارچی، و نگهبانانی که از آنها در برابر مزاحمتهای انسانی محافظت میکردند. آنها بسته بودند اما خوشحال. وقتی جمعیت آنها به هزاران رسید، نگهبانان شروع به حذف آنها کردند. اما خرگوشها زنده ماندند و در آنجا باقی ماندند. متأسفانه یک روز دیوار فرو ریخت. خرگوشها مجبور شدند سیستم راحت خود را ترک کنند. آنها به برلین غربی نقل مکان کردند و از آن زمان در چند کلونی زندگی میکنند. آنها هنوز در حال یادگیری نحوه زندگی در دنیای آزاد هستند، همانطور که ما - شهروندان اروپای شرقی.
برای دانلود، باید وارد حساب کاربری خود شوید و اشتراک خریداری کنید.